Serviceaftale

Det er ikke helt uden grund at vi er den mest anbefalede virksomhed  på Trustpilot indenfor salg og service af 3dprintere - herunder kan du se hvad du får med en tryghedsaftale hos 3D Eksperten
 
  • En tryghedsaftale / serviceaftale hos 3D Eksperten indeholder følgende:
  • Telefonisk support - I vil som kunde altid have højeste prioritet i forbindelse med service af jeres enhed. Dette betyder at vi vil kontakte jer telefonisk og råde og vejlede jer af medarbejder fra vores supportafdeling.
  • Gratis reparation og gratis skift af sliddele - Se undvigelser nedenfor.
  • Hurtig levering af reservedele fra anerkendte producenter.
  • Ved længere tids reparationer vil der blive tilbudt låneprinter i værkstedsperioden. Dette gælder typisk ved service over 14 hverdage, med mindre andet er aftalt.
  • Fri fragt ved service og reparationer med GLS

 

Serviceaftale på din 3dprinter

 

Et typisk scenarie:
 
I har en 3dprinter der ikke vil extrudere plast filament - efter flere forgæves forsøg ringes der til vores kundeservice på telefon +45 29 87 09 66 hvorefter i kort forklarer problemet.
Efterfølgende vil i typisk modtage en e-mail med video materiale til udbedring af jeres problem.
 
Problemet er ikke løst
 
I kan ikke / har ikke tid til eller på anden måde ikke interesseret i at stå med problemet selv.
3D Ekspertens kundeservice vil typisk sende jer en returlabel fra GLS der udprintes og klistres på jeres 3dprinter til 3deksperten.
 

 

*Serviceaftalen omfatter ikke skader der er selvforskyldte ved fejlagtig brug eller mishandling, slid i forhold til lak-skader / misfarvninger eller lak ridser, forbrugsmaterialer mv.

Tryghedsaftalen er gældende fra indgået aftale / oprettelse.