Returinformation

Link til den nødvendige dokumentation, du skal sende med din returvare, klik her

 

Fortrydelsesret:

  • Du har 14 dages fortrydelsesret, som starter fra den dag, du modtager dine varer.
  • Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter modtagelsen eller når du får det sidste parti/del ved levering af flere partier/dele.
  • Inden for 14 dage fra modtagelse skal du give besked om, at du ønsker at fortryde købet.
  • Hos 3D Eksperten bytter vi ikke varer. Du skal returnere det ønskede produkt og lave en ny ordre.
  • Du kan købe lable til retur her
  • Brug af egen label medfører risiko for forsvundne pakker, og du som kunde betaler alle direkte omkostninger
  • Returseddel (Fortrydelse af køb) er nødvendig for identifikation, den finder du her, og meddelelse med vedhæftede returseddel, skal sendes til info@3deksperten.dk.
  • Vedlæg en kopi af den udfyldte returseddel i din returforsendelse
  • Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse uden at give os klar besked.
  • Alle produkter skal returneres ubrugte i original emballage; fejl eller mangler modregnes i kreditering.
  • Du er ansvarlig for forsvarlig indpakning.
  • Vedlæg en kopi af ; vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
  • Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
3D Nordic ApS
Amalienborgvej 57
9400 Nørresundby
Danmark

Tilbagebetaling af købsbeløbet:

  • Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig på produktet/produkterne, dog trækkes eventuel værdiforringelse fra og returbeløbet er FORUDEN leveringsomkostninger.
  • Tilbagebetaling sker med samme betalingsmiddel som ved købet.
  • 3D Eksperten modtager varer kun efter skriftlig aftale og i originalt ubrudt emballage.
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Reklamationsret:

  • 24 måneders reklamationsret; det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
  • Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
  • Reklamationen skal ske inden for rimelig tid og dokumenteres detaljeret med billeder og forklaring til info@3deksperten.dk. Vi mener at rimelig tid er inden for 1 måned. 
  • Returseddel (Reklamation, service eller reparation) er nødvendig for identifikation, den finder du her, og meddelelse med vedhæftede returseddel, skal sendes til info@3deksperten.dk.
  • Vedlæg en kopi af den udfyldte returseddel i din returforsendelse.
  • Rimelige fragtomkostninger refunderes ved reklamation/returnering gennem kundeservice.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har nået at hente min pakke?

  • Pakker til pakkeshop skal afhentes inden 7 dage; manglende afhentning koster fragtgebyr på 35 kr. Ønsker du at vi sender det på ny, koster det dig et ekstra gebyr for returforsendelsen 35 kr., og en ny forsendelse, som kan købes her (60kr.) her

Returforsendelser:

  • Returforsendelser af 3D printere. Emballageansvar påligger kunden; vi anbefaler forsvarlig returforsendelse via pallefragt med Post Danmark eller De Danske Fragtmænd
  • Kunden har ansvar for pakken indtil modtagelse; gem kvittering og spor pakken via www.gls.dk.
  • 3D Eksperten dækker ikke fragtomkostninger for returvarer/reklamationer, der er sendt med eget/eksternt fragtselskab. 
  • Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarligt emballage.
  • Normal producere ved reklamationer, er at der gennem vores kundeservice sendes en retur-fragtseddel, som skal påføres returpakken. Denne kan efterfølgende indleveres ved GLS.



Bemærk:

  • Du kan miste købsbeløbet helt eller delvist ved værdiforringelse af varen, lugtgener som røg,  eller ødelagt emballage. 
  • Reklamationsregler omfatter 2 års reklamationsret ifølge den danske købelov hht B2B og B2C.
  • Vi henter ikke pakker som sendes til GLS pakkeshops.